tiistai 1. syyskuuta 2015

Arkirakkautta

Istuttiin miehen kanssa sunnuntai-iltana vastatusten ruokapöydän ääressä välissämme viiden kilon laatikko punaviinimarjoja. Siinä marjojen puhdistamisen lomassa käytiin seuraavanlainen keskustelu:

Minä: Meillä on hei hääpäivä ensi viikolla, se taitaa olla torstai. Juhlitaanko me jotenkin sinä päivänä ja ostetaanko me lahjoja?
Mies: Mä ostin sulle jo helmikuussa korvikset ja toukokuussa talon, saa riittää rouvalle.
Minä: Joo, mutta mä ostin sulle vaan solmion, Ei ihan tasan mene.
Mies. Ei sillä ole mitään väliä.
Minä: No mä ostan sulle suklaata.
Mies: Mut ei appelsiinia. Alkaa tökkiä.

Arkirakkaus. Kera miehen, joka muuten inhoaa selfieitä. 








3 kommenttia:

  1. Nää arkirakkaudet on kaikista sykähdyttävimpiä. Meillä oli hääpäivä sunnuntaina ja illalla vasta nukkumaan mennessä huomasin asian.
    Minä: Hei, meillä on tänään muuten hääpäivä! Melkein unohdin.
    Mies: Älä unohda, että mä rakastan sua joka päiviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just noin. Ne juhlapäivät ja -hetket on kivoja olemassa, mutta se arjen yhteenkuuluvuus ja rakkaus tärkeintä. :)

      Poista