Kertomus hyvästä asiakaspalvelusta seuraa tässä. Pestyäni kauniin Becksöndergaardin huivini ei-niin-kauniiksi päätin katsoa, josko näin alennusmyyntiaikaan löytäisin kivan korvaajan tälle huivilleni. Pieni kierros nettikaupoissa ja löysin putiikin nimeltä Anne's Past & Present. Siellä oli myynnissä viimeisiä kappaleita Supersize Nova -tähtihuivia kauniissa sävyissä ja hyvään hintaan. Normaalisti nämä villa-silkkisekoitehuivit maksavat n. 79 euroa, mutta nyt oli alennus kohdallaan. Laitoin siis tilaukseen tummanharmaan huivin vaaleanharmailla tähdillä ja jäin odottelemaan.
Ostamani tuote saapui kotiin muutamaa päivää myöhemmin, mutta valitettavasti kirjekuoresta paljastui väärä huivi. Saamassani huviissa on kyllä tummanharmaa pohjaväri, mutta tähdet ovat beiget. Otin samantien yhteyttä kauppaan ja sieltä pahoiteltiin kovasti virhettä, varastosta oli erehdyksessä postitettu väärä huivi. Saisin luonnollisesti palauttaa sen heidän kustannuksellaan.
Soviteltuani saamaani huivia aloin pitää siitä aika lailla ja päädyin kysymään mitä sävyjä heillä vielä varastossaan oli. Sain vastauksesi tietojen lisäksi valokuvan, josta näin saatavilla olevien huivien värit. Olin jo ostosvaiheessa miettinyt sekä tilaamani että toisen sävyn välillä. Minua miellytti myös hieman vihertävän pohjavärin huivi mustilla tähdillä ja lopputulos tälle kaikelle oli se, että saisin ostaa heiltä korvaukseksi virheellisestä postituksesta ja sen aiheuttamasta harmista myös tämän huivin samaan alennushintaan kuin mihin ostin ensimmäisen.
Lopputulos oli siis se, että en saanut alkuperäistä huivia, mutta sain kaksi muuta. Sain myös erinomaista asiakaspalvelua ja ostoskokemuksen, jossa alun erehdys korjattiin pian ja tyytyväisiksi jäivät paitsi asiakas, todennäköisesti myös myyjä.
Hyvä asiakaspalvelu on kaiken A ja O
VastaaPoistaIhania huiveja olet löytänyt.
Halusin kirjoittaa erityisesti tästä hyvästä palvelusta, kun useammin kuulee vain siitä huonosta. Huivit ovat kauniita, mutta täytyy nyt miettiä pitäisikö toinen laittaa eteenpäin. Että onko minulla oikeasti kuitenkaan käyttöä kahdelle.
PoistaJos laitat kiertoon, mua kiinnostaisi :)
VastaaPoistaMiten jalkapöytäsi voi? Eksyin blogiisi kun googlasin jalkapöydän murtumia.. Itseltäni meni poikki kolme jalkapöydän luuta 1,5vkoa sitten.. Mutta menin vasta tänään röntgeniin. Könköttelin sillä poikki menneellä jalalla siis 1,5vkoa. Nyt minulla on kipsi mutta minusta luut olivat aika huonossa asennossa.. Menikö sinulta monta luuta poikki ja mitä se Mickelson (?) sinulle sanoi? Terkuin P.K.
VastaaPoistaVoi miten ikävä kuulla vammastasi, tämä on kyllä viheliäinen juttu. Minun vammastani tulee huomenna kuusi viikkoa ja leikkauksesta kolme. Jalkapöydän viides luu meni poikki ihan tuolta nilkan läheltä ja se on nyt kiinnitetty titaaniruuvilla, luutumista odotellaan. Katsoimme yhdessä lääkärin kanssa, että kannattaa leikata samantien kipsauksen sijaan, sillä on mahdollisuus, että kipsaus ei auta ja joudutaan silti leikkauspöydälle. Näin päästiin nopeammin ja varmemmin toipumisvaiheeseen. Lisäksi tosiaan murtuman asento vaikuttaa kovasti, oma murtumani oli ensin hyväasentoinen, mutta ehti kolmen viikon aikana, ennen leikkausta, muuttua huonompaan asentoon. Kahden viikon kuluttua menen röntgeniin ja siellä nähdään onko luutuminen vihdoin alkanut. Toivottavasti sinun jalkasi paranee pian!
PoistaKiitos vastauksesta. Minulla luut oli jo nyt virheasennossa mutta ne ovat toki menneet poikki eri kohdasta kuin sinulla. Varpaista n. 2cm nilkkaan päin, ei nivelen kohdasta..Toivotaan että sinulla luutuminen alkaa hyvin. Minä menen röntgeniin vkon kuluttua. Mietityttää nyt koko tämä juttu. Minulla on toisessa jalassa polvi tulehtunut ja en oikein voi kävelykepeilläkään liikkua kun ei oikein voi tukea millekkään puolelle.. Könkkään sitten nyt periaatteessa kipsin varassa aika paljon vaikka yritän etten. Lapsiakin pitää hoitaa. Siksi mietin että olisiko vaan heti pitänyt leikata. Katsotaan nyt :) Terkuin P.K.
Poista